Kafemlejnek.TV 13. - Motion capture ve Warhorse Studios

Jan ZámečníkV posledním díle z Warhorse Studios zpovídáme Honzu Zámečníka o nahrávání animovaných scén pomocí motion capture. Animace jsou pro nás, programátory, naprosto španělskou vesnicí, ale o to víc nás rozhovor bavil.

Zkraje se bavíme o tom, co to MoCap je a jak se v průběhu času vyvíjel. Jaká jsou jeho úskalí a co jsou vlastně jeho hlavní benefity. Na závěr dílu si ukážeme jak takový MoCap vypadá v reálné scéně ze hry Kingdom Come: Deliverance.

Pojďte si s námi poslechnout, jak na to ve Warhorse Studios jdou ...

Poděkování

Děkujeme firmě FG Forrest za kanceláře a firmě Flamesite za profesionální natočení a sestříhání dílu.

Kompletní obsah zde: https://kafemlejnek.tv/dil-13-motion-capture-ve-warhorse-studios/

Obsah

  1. představení Honzy Zámečníka 0:35
  2. intro do MoCapu 1:13
  3. kolik práce MoCap vlastně ušetří? co je hlavní benefit? 3:13
  4. animační systém hry 4:17
  5. jak technicky fungují MoCap systémy (popis odlišných přístupů)? 9:33
  6. mechanický / gyroskopický MoCap 10:35
  7. magnetický MoCap 11:47
  8. optický MoCap 14:31
  9. je scéna po nahrání okamžitě hotová? 18:22
  10. nahráváte i zvířata? 21:07
  11. ukázka motion capture ve Warhorse? 23:14